tisdag, augusti 09, 2011

 

Tåget avgår mot.....?

Beskedet om att Vänsterpartiets ledare Lars Ohly avgår kom knappast som en överraskning. Frågan var när det skulle ske. Jag tycker oftast inte likadant som Ohly men jag måste ändå framföra min uppskattning till honom som person. Kommunistkopplingar och Nackahistorier har förföljt honom men jag har alltid uppfattat honom som en mycket sympatisk och trevlig människa. I politiken måste vi nämligen alltid lära oss att skilja på sak och person och jag vet att vissa haft svårt att göra det när det handlat om Lars Ohly. Lycka till i framtiden Lars!

Etiketter: ,


Kommentarer:
Du är allt en liten pärla ändå liberalen :-)
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]