tisdag, november 02, 2010

 

En tyst manifestation

I samband med att landstingsfullmäktige idag samlades för första gången den här mandatperioden var jag klädd i svart och grått. Anledningen var Sverigedemokraternas entré i landstingspolitiken och i fullmäktige. Det var ett sätt att vad jag kände inför det på ett lågmält sätt. Det är nämligen samtidigt viktigt att ha respekt för de väljare som under demokratiska former röstat in SD. Vad jag tar avstånd till och känner sorg över är partiets åsikter och värderingar. Dem kan jag aldrig förlika mig med.

Här kan du lyssna på det inslag som Sveriges Radio Kalmar gjorde om min tysta manifestation.

Etiketter:


Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]