torsdag, september 30, 2010

 

Tack alla!

Nu börjar man så smått återhämta sig igen och komma tillbaka till livet efter valet. Visst känner man sig fortfarande trött och en smula besviken efter resultatet i landstingsvalet men nu börjar dessa känslor övergå i en stor revanschlust. Med lite perspektiv på det hela så har man lärt sig en hel del som jag kommer att ha nytta av inför framtiden. Jag vill också passa på att tacka alla er som kryssat mig i valet, det handlar både riksdagsvalet och kommunvalet men framför allt om landstingsvalet där jag blev personvald in i fullmäktige. Ett särskilt tack också till er som på olika sätt på ett praktiskt sätt hjälpt mig med t ex flygbladsutdelning. Det känns oerhört skönt och jag känner en stor ödmjukhet gentemot er som har förtroende för det jag gör. Jag lovar att göra mitt bästa för att leva upp till förtroendet även under den kommande mandatperioden. Återigen ett stort tack! Kampen för en mänskligare hälso- och sjukvård där alla har rätt att synas fortsätter.

Etiketter: , ,


Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]