lördag, september 18, 2010

 

Nu är det upp till väljarna

Nu är det sista valmaterialet utdelat. Inte ett papper av mitt material är kvar. Ingenting finns kvar att dela ut, arbetet är gjort och frågorna infinner sig. Gjorde jag rätt saker och gjorde jag dem rätt. Självklart finns det saker man kunde gjort annorlunda. Det optimala går aldrig att uppnå men samtidigt är det viktigt att känna att man gjort vad man kan. Hur det går vet man först i morgon. Då kan man dra erfarenheter av vad som hänt men inget går att påverka. Det finns ingen anledning att gräma sig, bara att lära sig inför framtiden. Det är nämligen bara framtiden som går att påverka.

Så här dagen före valdagen så vill jag passa på att tacka er som hjälpt mig på olika sätt. Ni vet själva vilka ni är. En del har hjälpt mig att dela ut material och tala gott om mig, andra har kommit med glada tillrop, funnits där som stöd för mig och givit mig goda råd. Utan er hade jag inte orkat. Ni är riktiga och sanna vänner. Nu är det upp till väljarna att döma av :-)

Etiketter: ,


Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]