söndag, juni 21, 2009

 

Skarpt läge för jubilaren

Så är den snart över, den stora dagen. Att fylla 50 två gånger kändes lite traumatiskt. Efter torsdagens Öppna Hus så hade jag nämligen farhågor att det skulle dyka upp folk även idag. Under stort hemlighetsmakeri drog Rödstrumpan i väg med mig till Café Söderport där den yngre generationen väntade. Dessförinnan hade Rödstrumpan uppvaktat med champagne och hovdessert på sängen. Mums! Den stora födelsedagspresenten dök också upp i form av en 24-växlad cykel, så nu formligen flyger jag fram på stan. Farhågorna om besök kom därför på skam men jag har fått mängder av sms och mail som jag vill passa på att tacka för. Inom några dagar hoppas jag förresten kunna lägga ut lite bilder från firandet. Nu återstår några dagar av fullständig koncentration på landstingsarbetet. Målsättningen är att kunna ta sommarledigt på onsdag. Vi får väl se hur det blir med den saken. Morgondagens arbetsutskott och parlamentariska arbetsgrupp om primärvårdsfrågor kan ju innebära lite efterarbete. Det finns ju dessutom ytterligare en 50-åring i Landstingsalliansen som ska firas av. Nu väntar sängen. Känner redan hur åldern börjar ta ut sin rätt. Måste förresten ändra åldern i min profil innan nån säger att jag ljuger ;-)

Etiketter:


Kommentarer: Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]