torsdag, juni 04, 2009

 

Låtar du glömt?

Mitt i allt kampanjande inför valet till Europaparlamentet och värkande fötter efter flygbladsutdelning i Emmaboda så är det skönt att musikaliskt drömma sig tillbaka till 80-talet. Minns du Trance Dance och gruppens sångare, superdivan Ben Marlene och de båda körande tvillingarna Holmström som alltid var helsynkande i sin dans på scenen. Jag vet att låten "Don´t say go" var dotterna stora favorit, så njut Sofie och alla andra av denna remix från 1987. Det är lite kludd i början på You Tubevideon men jag lovar...den kommer igång.

Etiketter: , ,


Kommentarer:
Haha! Jag har tittat på den här ett antal gånger på youtube och även sparat den på min playlist på Spotify. Det är en gammal goding som fortfarande funkar! Men "You're gonna get it" är nästan snäppet vassare!:)
 
Har fortfarande kvar original-kassettbandet av hela LP:n "Dancing in the shadows" som jag fick när jag fyllde åtta (tror jag) :)

Det var väl där det började gå snett, kanske?
 
Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]





<< Startsida

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Prenumerera på Inlägg [Atom]